Az inspirációk bárhonnan jöhetnek, mi is csak kapkodjuk a fejünket!
A cím elárulja a mondínivalóját e cikknek:
Egyszerűség = Nagyszerűség
Már valószínűleg Ti is láttátok ezeket a klippszerű reklámfilmeket, melyeket annak idején az Apple dobott ki az Ipod terjesztésére. Bár nálunk nem vetítették őket a TV-ben, annak ellenére SZERENCSÉRE eljutott hozzánk is különböző médiák útján.
Az itt megtekinthető videók anno ránk is nagy hatással voltak (és most is vannak), tanultunk belőlük,rájöttünk, mi is a titok nyitja. Egyszerű, klippszerű, ténylegesen KIS filmről beszélünk, tágabb mondanivaló nélkül. Ezzel az egyszerűségével viszont annál nagyobb hatást ér el. A nézőnek tömören egy mondattal mutatja be, de inkább kelti fel érdelkődését a termék iránt. Ezután valóban elgondolkozunk, hogy mi is kipróbálnánk ilyet, megnéznénk mi is ez, megfognánk, megérintenénk, meghallgatnánk.
Az építészeti látványterveknél, animációknál véleményünk szerint ugyan így megy, illetve kellene mennie. Az "Etalon - építészeti animációk" cikkünkben írtakra itt is utalunk.
Tömören, röviden, egyszerűen, igényesen és a mai világban nem utolsó sorban költséghatékonyan borzolja fel a hátunkon a szőrt az ilyen klipp :)